بهترین جاروبرقی‌های سال 2022


تمیز کردن خانه با جاروبرقی به احتمال زیاد کار مورد علاقه شما نیست ولی اگر در انتخاب خودتان وسواس به خرج بدهید و یکی از بهترین جاروبرقی‌های سال 2022 را انتخاب کنید، جارو کشیدن هم برایتان شیرین شده و هم می‌توانید این کار را بسیار سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهید.

 بر خلاف برخی دیگر از انواع لوازم خانگی، فناوری جاروبرقی‌ها به طور مداوم در حال بهبود است و با نوآوری‌هایی که شکل گرفته است، مکش قدرتمندتر و آزادی عمل بیشتری را می‌توانید با مدل‌های جدید جاروبرقی تجربه کنید.

در این مقاله قصد داریم بهترین جاروبرقی‌های سال 2022 را معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

Dyson V15 Detect Absolute

جدیدترین جارو شارژی Dyson یکی از زیباترین و پرکاربردترین جاروبرقی‌هایی است که تا به حال دیده‌اید! این جارو قدرتمندتر از سری‌های قبل خود ظاهر شده و قادر است به خوبی تمام سطوح را با سرعتی باور نکردنی تمیز کند.

اما ایرادی که همیشه می‌شود به این سری از جاروبرقی‌های شرکت دایسون گرفت ( عمر باتری کم )، همچنان گریبان‌گیر این مدل هم شده است؛ این جاروبرقی قادر است فقط 60 دقیقه شما را در امر تمیزکاری خانه همراهی کند!

این جاروبرقی قدرت این را دارد که تمام گرد و غبار سطح خانه را به درون خود بکشد؛ حتی گرد و غباری که با چشم انسان هم قابل رویت نیست!

این محصول همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD است که درصد باتری را نشان داده و شما می‌توانید با تنظیم قدرت مکش، در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید.

با این که ایراداتی نظیر صدای زیاد، ظرفیت مخزن متوسط و عمر باتری کم به این محصول وارد شده است، اما همچنان ارزش خرید بالایی را داراست.

Roidmi R10 cordless vacuum cleaner

Roidmi R10 در مقایسه با رقبا، قابلیت مکش بسیار بالایی ندارد ولی به دلیل قیمت بسیار خوبش، در لیست بهترین جاروبرقی‌های 2022 قرار می‌گیرد.

 این جاروبرقی برای تمیز کردن سطوح بسیار عالی عمل می‌کند اما شاید هنگام تمیز کردن فرش‌هایتان، شما را کمی نا امید کند!

با این که این محصول در برخی از موارد از قدرت مکش پایینی برخوردار است، ولی از لحاظ نویز و سر و صدا، بسیار عالی عمل می‌کند؛ یعنی شما عملا هنگام کار با این دستگاه، هیچ صدای آزار دهنده‌ای را نمی‌شنوید.

حجم باتری این دستگاه نیز مشابه هم‌رده‌های خود بوده و تقریبا 1 ساعت مداوم شارژدهی دارد.

در کل اگر به دنبال جارویی هستید که بتواند با هزینه خیلی کم‌ به تمیز کردن سطوح خانه شما کمک کند، پیشنهاد ما Roidmi R10 است.

Dyson V11 Outsize

اگر خانه بزرگی دارید و حجم کپسول گرد و غبار جاروبرقی برایتان مهم است، این دستگاه را به هیچ وجه نادیده نگیرید! این جاروبرقی با حجم 1.9 لیتری می‌تواند 150 درصد زباله‌ بیشتری نسبت به Dyson V15 Detect Absolute در خود جای دهد.

یک سری تمیزکننده پهن‌تر از حد معمول هم دارد که می‌توانید کف‌ خانه خود را سریع‌تر از همیشه جارو بکشید.

این جاروبرقی در آزمایشات به عمل آمده، قدرت مکش بسیار بالایی را ارائه داده و قادر است خرده‌های بیسکویت، گرد و غبار و حتی غلات و موی سگ و گربه را تقریباً بلافاصله محو ‌کند.

عملکرد این جاروبرقی درجه یک است اما مدلی تقریبا گران‌ قیمت محسوب می‌شود؛ انتخاب با شماست!

اگر بودجه بالایی دارید و قیمت جاروبرقی برایتان چندان اهمیت ندارد، این مدل بدون شک برایتان بهترین گزینه محسوب می‌شود.

iRobot Roomba s9+

اگر ترجیح می‌دهید تمیز کردن منزل خود را به طور کامل برون سپاری کنید، این مدل واقعا بهترین جاروبرقی رباتی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید!

در آزمایشات به عمل آمده، S9+ همه چیز را از گرد و غبار ریز و خرده‌های بیسکویت گرفته تا غلات روی انواع کف‌ جمع‌آوری کرده است.

 البته عملکرد این مدل روی فرش مانند دیگر مدل‌های رباتیک، کمی ضعف دارد اما به هیچ عنوان نمی‌شود منکر قدرت مکش بالای این دستگاه بود.

 جالب است بدانید که این دستگاه به صورت خودکار خالی می‌شود و همچنین دارای پنج بازوی زاویه‌دار روی برس خود است تا در گوشه‌ها و کنار دیوارها، عملکردی عالی از خود به جای بگذارد.

با این که این مدل مزیت‌های فراوانی دارد ولی یک ایراد بزرگ هم در آن مشاهده می‎‌شود و آن چیزی نیست جز قیمت بسیار بالای آن!

این مدل نسبت به سایر دستگاه‌های رباتیک از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده که ارزش خرید خود را پایین می‌آورد.

جمع‌بندی

انتخاب جاروبرقی برای خانه یا محل کار با وجود مدل‌های بی‌شمار آن، کاری نسبتا دشوار است؛ به همین دلیل است که شما برای خرید جاروبرقی باید از قبل نسبت به نقاط ضعف و قوت جاروبرقی‌ها اشراف داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین جاروبرقی را برای خود انتخاب کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین جاروبرقی‌های 2022 را خدمت شما معرفی کرده تا با چشمی باز نسبت به خرید جاروبرقی اقدام کنید.

امیدواریم این پست از وبلاگ رایکا، مورد پسندتان واقع شده باشد و بهره کافی را از آن برده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *